facebook_reklam

Son yıllarda insanların alışkanlıklarının değiştiği inkar edilemez bir gerçektir. Sinemaya gitme alışkanlıkları yerini online film izleme sitelerine, gazete okuma alışkanlığı yerini internet haber sitelerine, mesajlaşma yerini whatsup’a gibi sayılabilecek bir çok alışkanlık var. Tüm bunların arasında yerini başka bir alışkanlığın doldurmadığı bir olgu var. Sosyal medya. Ve sosyal medyanın en temel taşı da FACEBOOK. Şirketlerin olmazsa olmazı. Neden şirketler Facebook’a bu kadar önem veriyorlar ? Cevabı gayet basit.

Facebook’un açıkladığı 2015 istatistikleri;

Türkiyedeki aktif kullanıcı sayısı 27 Milyonun üzerinde yani ülkede her 2 kişiden 1’i Facebook a üye

Her ay 34 Milyondan fazla kişi Facebook’a cepten bağlanıyor. Metroda vapurda otobüste insanları inceleyin. Her 2 kişiden 1’inin elinde cep telefonu ve çok büyük bir bölümü Facebook sayfasında.

E-marketer istatistiklerine göre Türkiye’de internet erişimi olan insan sayısı 44,7 milyon.

Bu oranlar bize Türkiye’de yaşayan insanların %90’ının Facebook hesabı olduğunu gösteriyor.

Sizin tüketicilerinizde bu %90’ın içerisinde.. Bu yüzden facebook reklamların da olmanızı %100 tavsiye ediyoruz.

Facebook Reklamları ne sağlar ?

İnternet sitenizin ziyaretçi sayısında artış sağlar

Yeni müşteri kazanmanızı sağlar

Facebook sayfanızın beğeni sayısını arttırır

Etkinliğini var ise ( Toplantı, seminer, sergi gibi ) katılımcı sayısını arttırır.

Marka bilinirliğini arttırmayı sağlar

Neden Facebook reklamlarını Algoritma ile vermeliyim ?

Doğru hedef tespiti için Algoritma. Satış arttırma, bilinirlik arttırma, yeni üye sağlama gibi farklı hedefler için farklı reklam modelleri uygulanır. Gönderi görsel, video, canvas reklamlar gibi..

Doğru hedef kitle için Algoritma. Eğer reklamınız yanlış hedef kitleye hitap ederse reklama harcadığınız bütçe çöp demektir. Sizi reklamdan soğutur. İnancınızı kırar. Böylelikle rakiplerinizin sizden bir adım daha öne geçemsine izin verirsiniz.