Blog / Forum Reklamları

İkinci el araç alım satımı yapan bir oto galeri olduğunuzu farz edelim. Otomobil ile ilgili ne kadar çok blog ve forum olduğunu tahmin edebilirsiniz. İkinci el araç alacak kişilerin araçlar hakkında araştırma yaptığı çok geniş bir mecradır. İkinci el araçlarınızı sahibinden, mynet, arabam.com gibi mecralara koyuyorsunuz ancak bütün galeriler araçlarını buralara koyuyor. Bunca araç arasından ancak farklılaşarak kullanıcının dikkatini çekebiliyorsunuz.

Bizim bahsettiğimiz reklam türünde, kullanıcıyı müşteri haline çevirmek için fiyat avantajı sağlayarak farklılaşmak zorunda değilsiniz. Kullanıcı daha araştırma aşamasındayken dikkatini çekiyorsunuz. Bunun için biz size doğru forum ve blog sayfalarını analiz ederek danışmanlık yapıyoruz.

Benzer bir örneği emlak sektörü içinde verebiliriz. Bütün gayrimenkul danışmanları sahibinden, milliyet hürriyet gibi bütün mecralara ellerindeki portföyleri koyuyor. Kendi portföyünüzün dikkat çekmesi için ya fiyatının çok ucuz olması gerekiyor yada sayfa içi reklamları kullanmak zorunda kalıyorsunuz ki bunu diğer danışmanlarda kullanıyor ve maliyet açısından da size uygun gelmiyor. Bir örnek olması açısından Google’a ‘İzmir’de nereden daire alınır’ yazdığınızda karşınıza konu ile ilgili çıkan forum ve bloglara tıklarsanız ne demek istediğimizi net bir şekilde anlayacaksınız.